سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۵
ساده __

نظرات  (۲)

merC
پاسخ:
خاهش میکنم.
هه! الگوی خوبی واسه نوشتن! :)
پاسخ:

یه گوشه ای از حسم میگه این ینی من از نوشته ی شما ایده کپی کردم و شمام خیلی خوشحال نیستین.اینو از رو هه میگم.

اره؟

اگه اره،میخوام بگم ک خب راستش اینه ک سرِ نوشته ی شما و اتفاقی ک واستون تعریف کردم خب توجهم ب ماهیا خیلی بیشتر از همیشه شد اما واقعن خوابشونو میبینم.خواب مردنشون.ایده و طرح و داستانی در کار نیس.

اگرم ک اشتباه کردم ک احتمالش بیشتره،اصن هیچی اونا رو نخونید و منو ببخشید واسه تندروی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">