سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

خودم که باورم نمیشه همین الان دراز کش دس رو پیشونی داشتم رویاپردازی یه مهدکودکو میکردم.مربی هیژده ساله ی مهد بودن.شما رو نمیدونم.

#دریمی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۶
ساده __

دریمی

نظرات  (۱)

نهههه 


بچه ها جدن خیلی وحشتناک ن 
حتی گاهی نفرت انگیز 
پاسخ:
ببین من گاهی که یه چیزی رو زوری میخوان یا یه چیزیو خراب میکنن نمیتونم تحملشون کنم.
ولی خب از یه نظر چون هیچ قضاوتی هیچ فکر تعیین شده ای هیچ تصوری از خیلی چیزا تو این دنیا ندارن خیلی جالبن.این قسمتشو دوس دارم.
و اینکه من با هیچ بچه ای نمیتونم عصبی شم و اگرم بشم بشدت عذاب وجدان میگیرم.
واس همین با اونا خوش اخلاق ترم تا بزرگا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">