سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۲۱ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۳۰

دیوان ه ی شمس

امروز روز جهانی خونه تکونی بود و یهو خیلی کارا انجام شد و جلو افتاد شکر خدا.

اینجا الان خاموشیه و جز لپ تاپ منو چشمک زن آیفون نوری نیس.

امشب برعکس دیشب ذوق آنچنانی برا شرلوک دیدن ندارم.یکی از دلایلش اینه که دو قسمت دیگه بیشتر نمونده و نمیخوام زود تموم شه.

دیروز برا خاله پرزنتیشنشو تایپ کردم و درست راستی کردم برا مسابقه رزیدنتی.قرار شد اگه برنده شدن منم بعنوان ایجنتشون(مدیربرنامه)شریک کنن.

میخواستم بیشتر بنویسم ولی چون بدلایلی همین الان مجبور شدم برم آستری پرده ها رو پهن کنم رو بند و یخ زدم،دیگه حسش رف.

تنهاتون میذارم با این بیت مولانا:

+ امشب عکس کتابی رو دیدم درمورد حضرت مولانا که اسمش بود "دیوان (ه ی) شمس" بشدت خوشم امد از اسمش.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۱
ساده __

نظرات  (۲)

بنه دیکت رو نیگااا😍😍😍😍
پاسخ:
:))
عزیزم نگران نباش فصل بعدی شرلوک در راهه:)    یه قسمتم مخصوص کریسمس دادن چند وقت پیش. دیدیش؟ 
پاسخ:
ینی الان چن روزه فقط دنبال پیدا کردن همین خبرم :)) ممنانممم.
کِی ایشالا بسلامتی؟
نه ندیدمش.تا همون قصر ذهن و تبعیدش و دلتون برام تنگ شده بود و اینا دارم فقط.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">