سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

من هیچ علاقه ای به حل مشکلات ندارم.
فقط مسکوت بمونن.فقط بهم یاداوری نشن.
وختی حلشون دست من نیست و دنیام خیلی متفاوت تر از این حرفاس،پس فرار میکنم ازش.و تا اخرعمر جوری زنددگی میکنم که خودم میخوام اما در شرایطی که دوستش ندارم و بقیه میخوان.
لعنتی لعنتی لعنتی.یه چیزی بدین من بشکنم بعدشم بزنم زیر گریه خنک شم یه کم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۵
ساده __

نظرات  (۱)

آخ اون صحنه بود که دوس دختر دوست اگوستوس باهاش تموم کرده بود بعد اینا سه تا رفتن همه چیو شکوندن...    به شدت ب چنین صحنه ای نیاز دارم 
پاسخ:
دقیقن موقع نوشتن اون جمله دقیقن همین صحنه اومد جلو چشمم.با وضوح فول اچ دی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">