سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۸

منو بارون هردوتامون

دیروز هارد رو خریدم.دیشب لپ تاپو خالی کردم.و امروز ویندوز ده نصب شد!و من از خوشالی نمیدونستم چه کنم!

منتها از اونجایی که الان حالم گفتن نداره و ارتباط مستقیم با کلمه ی بد! داره،ترجیح میدم فردا که حالم بهتر شد،خوشحالیمو باهاتون تقسیم کنم.


+ اول یکی از اهنگای قدیمی بنیامین اینه :

هوا بوی نم گرفته

دوباره دلم گرفته

صدای گریه ی بارون

تو خیابون دم گرفته

بعدها تو یه اجرای زنده اینجوری تغییرش داده :

هوا بوی نم گرفته

منو بارون

هر دوتامون

صدامون یکم گرفته


+ من دلم نگرفته.صدام هم همینطور.بی حوصلم بیشتر.لبامم دوخته شده.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
ساده __

نظرات  (۱)

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۱ سروش شهباز نسب
سلام
مبارک ویندوز10
شعر زیبایی بود
به منم سر بزن
پاسخ:
سلام.ممنون.باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">