سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۱۳ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۰

هوا چقد خوبه!

ظاهرا من یک عدد علی هستم که سر یه دختر بنده خدایی به اسم زهرا رو شیره مالیدم و ازش عکسی هم دارم گویا که طبق گفته برادرشون،اگه اون عکس کم و زیاد بشه بنده کم و زیاد میشم.و دیگر اینکه وی(داداش دختره) افزود که فردا سر یکی از خیابونای شهر دخل من رو خواهد اورد و بنده باید حضور بهم برسانم.

تلاش اینجانب برای توجیه طرف(!) که من اون نیستم،با شکست مواجه شد و ایشان را با جهل مرکب خورد تنها گذاشتیم.

و اینکه واقعا از علی توقع نداشتم همچین آدمی باشه.

و دیگر اینکه پیشنهاد یکی از دوستان بر این اساس بود که فردا بریم سر همون خیابونه،دعوا ببینیم.

در آخر وی(خودم) می افزایم : عمرا اگه بشناسم یه کدوم اینا رو.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۳
ساده __

نظرات  (۱)

علییییی:)) 
پاسخ:
خوشوقتم از اشناییتون :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">