سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۸

چرا هر غباری رو پس میزنم

هیچوقت در مخیله م نمی گنجید یه روزی از صدای کسانی مث علیرضا قربانی و علی زند وکیلی و همایون شجریان و موسیقی سنتی خوشم بیاد.
البته هنوزم یکی چهچه زیادی بزنه اعصابم خورد میشه ولی با شعر کیف میکنم.

+ برای ارتودنسی راسخ بودم.مردد شدم وقتی از زوایای دیگه بهش نگا کردم.و الان یک نمیدونم هستم در این زمینه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
ساده __

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">