سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

امروز عصر یهو و به یکباره ب این فکر افتادم که عه کی بود من سیگار کشیدم؟ بعد چند صدم ثانیه متوجه شدم که مگه من سیگار کشیدم؟ و این سوال پیش اومد که من که سیگار نکشیدم تا حالا چرا انقد طعم و حسش تو گلومه و میشناسمش؟
و یادم اومد که دیشب تو خواب سیگار کشیدم وقتی که با یه مشت دبیرستانی دیگه که نمیدونم کی بودن تو مینی بوس تو راه اردوی تخت جمشید بودیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
ساده __

نظرات  (۲)

۲۸ دی ۹۴ ، ۰۲:۰۰ فاطیما کیان
منم بعضی اوقات توی خواب سیگار میکشم !
پاسخ:
حال میده.اینکه نکشیده باشی ولی بدونی چ حسی داره.
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۵:۴۵ دختر حاجی
آخرشم منو تو معتاد میشیم    
ببین کی گفتم 
پاسخ:
نه من اگه سیگاری ام بشم میشم اگوستوس.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">