سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

بد قولی ینی اینکه کتاب منطق و فلسفه تو بدی به یه نفر و بگه فردا بهت پسش میده.
و وقتی دو هفته گذشته ازش،زنگ میزنی بهش که من شنبه امتحان دارم یجوری کتابو به دستم برسونین.و بگه تا فردا ب دستتون برسونم خوبه؟
و الان دو روز از اون تماس گذشته باشه و هیچی به هیچی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
ساده __

نظرات  (۲)

این بدقولی نیست بی شعوریه .کتابتو پی دی افشو بگیر بخون حالا تا اون بیاره
پاسخ:

صدرصد موافقم.

و اینکه بجای سه شنبه ای که قول داده بود دیشب داده خونه خواهرش که سی متر با خونه ما فاصله داره و الان اونا رفتن خونه مادرشوهرش و دور از جون شما یه دختر سمپادی ام داره ک اصلن درک نکرده من بی کتابم الان.

۱۷ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۵ دختر حاجی
از آدمای بدقول   متنفررررمممم    
به ایشونم بسی فحش دادم! ینی چی آخه! 
پاسخ:
ممنون.چون من رودرواسی دارم تا این حد نمیتونم.بدقولی خیلی چیز گند و مزخرفیه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">