سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

این من نه منم آن که منم گویی کیست؟

گویا نه منم در دهنم گویی کیست؟

من پیرهنی بیش نی ام سرتا پای

آنکس که تنش پیرهنم گویی کیست؟

-رباعیات مولوی-

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
ساده __

نظرات  (۲)

این نه منم من نه من منم منم ذره خاک وطططنم من هیییی
پاسخ:
درود بر شما
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۴ دختر حاجی
این نه منم ننم منم
پاسخ:

بر شماهم درود و صد بدرود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">