سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

چن روز پیش، مادر یکی از همکلاسیای زیبا که خواهرم باشه رو دیدیم و باوجود تفاوت قدی قابل توجهمون فک کرد من کوچیکترم.(من سه سال و ده پونزده سانت بزرگترم.)
دو روز پیش تو کلاس ورزش یه تازه وارد داشتیم.بین بازی از مربی سن منو پرسید.
- سوم.
- راهنمایی؟
مربی بهش گف واقعن ب کجاش میاد ک راهنمایی باشه؟
من برا تازه وارد همون جریان بالا رو تعریف کرذم.
گف اخه همینطوره.تیپ و قیافت خیلی کوچیکتر میزنه.

خب تا حدی چرا اما دقیقا نمیدونم که دلیل این مسئله چیه.اما بعد از فک کردن راجبش میبینم ک بابتش خوشحالم.راضی ام.هدف خیلی از سلایق من دقیقن همینه ک تصمیم دارم فعلن فعلنا جزو ادم بزرگا نرم.
و اینکه سادگانه بودن رسممه.تا جاییکه از پسش بربیام.
و خب البته در جواب اون آیناز کلاس ورزش هم گفتم : کاش همینجور ک میرم جلو ب همین اندازه جوون بزنم.برا یه خانم خیلی پوئن مثبتیه. :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
ساده __

نظرات  (۲)

۱۰ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۳ حرف دل !...
این مطالب مهمه واقعا گفتنشون؟
پاسخ:

ببینید نه تنها این مطلب بلکه همه ی مطلبای دیگه ای که نوشتم ، مطلبایی که تو وبلاگای دیگه خوندم و غیره و غیره تقریبن میتونم همه رو با یه سری دلایل صریحن نالازم و بی مصرف بشمارم.واقعن شدنیه ها.

وقتی ک میفهمی هیچ حرفی لزوم نداره یه مدت مث چن وقت پیش من وبلاگت سراسر پر از خالی میشه.

اما یه مرحله ی بعدی هس ک میفهمی هر حرفی ک ب ذهنت میاد و بگو.حرف زدن های نا لازم باید باشن ک ادم از زندگی نیفته.ک وسط وسط زندگی باشه.که زندگی مسیرشو ادامه بده.عادی.

و خب از اونجایی که تو کل زندگی و هر قسمتش یه سری حقوق دارن تفراد ، تو نمیتونی بری دم گوش یه نفر یا تو وبلاگش حرفاتو بزنی بدون اجازش چون اون اونجا حق داره اما توی وبلاگی ک متعلق ب خودته حق و آزادی اینو داری که هرچیزی رو دلت میخواد بگی.

۱۰ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۵ حرف دل !...
سلام
برنامه نویسی کار کردید؟
ویژوال بیسیک 6
چند تا برنامه میخواستم برام بنویسید
1.برنامه ای بنویسید که نمره 10 دانشجو را دریافت و نمره افرادی که رتبه اول و دوم و سوم را کسب کرده اند به ترتیب در خروجی چاپ کند.
2.برنامه ای بنویسید که یک عدد 4 رقمی را خوانده و مجموع ارقام آن را نمایش دهد.
3.برنامه ای بنویسید که ارتفاع و قاعده مثلثی را خوانده مساحت آن را محاسبه کرده و به خروجی ببرد.
پاسخ:
سعی در یاد گرفتنش دارم و دارم روش کار میکنم اما "بلد" نیستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">