سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

امروز اولین رژ لبو خریدم.
و یه لاک که اولین و تنها لاکیه که واقعن و عمیقن خوشم میاد.عین لاک هزل گریسه!و من هی نامه ی اخر اگوستوس میاد تو ذهنم.
دختری با ناخونای کوتاه و لاک تیره که بهش خیلی میومد.
فردا تولد یه دختر کلاس چارمی دعوتم.با شیرین قراره بریم.بدون مامانش.
فک کنم خوش بگذره.دوس پسر دوساله مم هس تازه.
و این واقعن یه گزارش روزانه بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۷
ساده __

نظرات  (۱)

با لاک رابطه ی خاصی ندارم ولی رژ لب خیلی  خوبه، دوس دارم   

+منم شهرزادو دوس دارم... کاری به بعد و محتوای سیاسی ش ندارم....  عاشقانه هاشو  دوس میدارم زیاد... 

++ دوباره کد نظرات بلاگفا نمیاد واسم
پاسخ:

لاک فقط لاک هزل گریس!

دقیقن واسه تو گفتم اون قسمتشو.ک بلخره اولیشو خریدم :)) قبلن مال مامانمو میزدم. واقعنم از وختی میزنم باهات هم عقیده م.عالیه.اصن مرض رژ زدن گرفتم داعم.

اره منم هموناش برام مهمه هرچند هنوز کنار نیمدم ک کدومارو دوس دارم و کدوما رو ندارم.

+ عب نداره هرچی اونور بذارم اینجام میذارم اگه خداکنه یادم نره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">