سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۴

بلاگفا دات کام

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۱۰
ساده __

نظرات  (۸)

سلام وبلاگ خوبی داری اگه میشه سایت منو با عنوان چتروم لینک کن

http://www.hischat.ir

چت روم شلوغ هیس چت چت روم چت


مـــمـــنــون :)
بلاگفارو اوایل دوست داشتم بعد خیلی چرت بود رفتم میهن بلاگ میهن بلاگم زیاد جالب نشد برام
خداییش بلاگ بیان رو چون کلاسیک و سرسنگین دوست دارم
و الانم به خیلی ها معرفیش کردم
بلاگفا چی بود آخه ...
پاسخ:
وققتی فقط اوایل دوسش داشتی و بعد عوضش کردی با بقیه نمیفهمی منی ک باهاش زندگی کردم رو نمیفهمی.
امیدوارم همیشه موفق باشین
پاسخ:
ممنونم.
وحشتناکه
پاسخ:
...
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۶ مصطفی موسوی
مرسی ابتکار!
شعرم ساده و قشنگ بود :)

راستی این کد امنیتی رو هم میشه توی تنظیمات حذف کرد جهت رفاه حال مخاطب!
پاسخ:

خاهش میکنم.شعر مال اهنگ اشوب مهدی یراحی بود.

اره میدونم ولی چون عادت دارم ب این کد حواسم ب این نبود ک ادم راحتتر میشه.

۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۵ ایزابلا ایزابلایی
بلاگفا کاش فقط دوستامونو بر میگردوند. بعد هرجا دلش می‌خواست می رفت...
پاسخ:

دوست...نوشته...خاطره...

خیلی روزای زندگیم لابلای صفحه های اون وبلاگه.ب این راحتی کوتاه نمیاام.

همگی بہ END ختمـ میشـלּ  
پاسخ:
کنار اومدن با این پایان ها واسم اسون نیس هنوز قبول کردنشون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">