سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۴:۳۷

بلاگفای عزیز...

دلم گرفته از اینکه همه دارن یکی یکی از بلاگفا نا امید میشن،قطع امید میکنن.

دلم میسوزه براش.یه عمر سرویس داد بدون دریافت هیچ هزینه ای،با ساده ترین و راحت ترین پنل،با قویترین و محکمترین سیستما،

حالا که شرایطش اینجوری بحرانه همه بچه هاش دارن دورشو خالی میکنن.

+خب خیلیا احتمالا میگن این تفکر بچگانه ایه ک دلت واسه یه سیستم کامپیوتریواینترنتیبسوزه یا بگیره.که خب باید بگم من دلم از هر دلبستگی که ناجوانمردانه بریده بشه میگیره.

بلاگفا حق داره گردنمون.

همین.

موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۴/۰۴/۰۴
ساده __

نظرات  (۳)

۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۰ اقای روانی
:| بلاگفا رو ماها ساختیم که توش می نوشتیم اونجا فقط یه دفتر بود برا نوشتن ... که دائما گم و گور می شد...
پاسخ:

اره.و من اینبار بطرز خیلی غیر منطقی و شاید ناعاقلانه ای دوباره میسازمش و از اول تمام مطالب این یک سالو ثبت میکنم

دلبستگیم ب بلاگفا خیلی بیشتر از این حرفاس و من شاید برا اولین بار میخام از ویژگی رویاپردازی و ارمان گرایی سنم استفاده کنم.

۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۵:۳۸ محدثه عارفی
بله خب! برای کسایی که وبلاگشون رو پس داد بله! اما مایی که در حسرت گوشه ی دنجمون موندیم و حتی پنلمون رو پس نداد!! بدون متنهامون حتی! چقدر آدم دلش برای خواننده های خاموشی که ادرس بلاگ جدیدش رو ندارن تنگ میشه!
پاسخ:

جدن فک میکنین حرفتون منطقیه؟

خیلی ساده میگم:

یه هارد بوده که توش همه ی اطلاعاتی ک کاربرا تو سال نود و سه و نود و چار ثبت کردن اعم از نام کاربری،رمز،متن،عکس،قالب،کدای اسکریپت و... وجود داشته.حالا این هارد دچار مشکل شده.

بنظرتون منطقیه ک فک کنین فرقی بین ما و شما هس؟همه ی کاربرا بصورت کاملن برابر اطلاعات از دس دادن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">