سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۶

نظرت؟

چند وقتی ست که توی سرم یک چیزهایی وول میخورد درمورد نسلمان.نسل قبلیمان.حتا نسل قبلترمان.
حس میکنم باید بنویسم راجع ب یک چیزهایی...مثل تفاوتها...مثل ویژگیها...
حالا ک یکی دو هفته از این وول خوردنها گذشته و من هنوز ننوشته ام،ب این نتیجه رسیدم که نظر بقیه راهم بپرسم تا وقتیکه افکارم جمع و جور شود و نظرم مکتوب.

هرچی ب ذهنتون میاد بگید.
- نسل هفتاد،شص.پنجاه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
ساده __

نظرات  (۲)

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۶ لولا پالوزا
الان هرچی دهه شصتیه میاد از ظلمایی که به نسلش شده مینویسه :)) عایا ما هفتادی ها مسئول این هستیم که دختران دهه شصتی بی شوهر مانده اند؟خب پسران دهه شصتی رو باید بزنن که چرا از دخترای هفتادی خوششون میاد:/
پاسخ:
این جزیی ترین و کوچکترین مسعله س بنظرم.و اینکه اگه یک دهه شصتی ای بگه ما نسل سوخته ایم واقعن بی انصافی کرده.واسه این حرفم دلایلی دارم ک خاهم گفت.
نه خدایی من قبول دارم دهه شصت نسل سوخته س خدایی
انصافا پسرای شصتی از دخترای هفتادی خوششون میا؟:))
پاسخ:

نسل سوخته نیس چون مقایسه کنی نسبت ب ما و پنجاهی ها خیلی چیزای بیشتر پوعنای بیشتری داشتن.و جاداشتن ک ادمای خیلی خوبی بشن.

انصافن انگار اینطوریه واقعن... :/)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">