سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۲۲ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۴۲

232.به کمی دیوانگی نیازمندیم.

خسته و کلافه شدم از این مثبت بودن.از این عاقل و درک کننده بودن.

دلم بی عقلی میخواد.یه خرابکاری اذیتی شیطنتی.یه چیزی که گند بزنم و بهش بگن "جوونی کردن"

یه دیوونگی ای که خطر داشته باشه انگشت نما شدن داشته باشه چش غره داشته باشه.

لعنت ب من که هیچوخ همچین کاری نکردم.هیچوخ همچین آدمی نبودم.حتی واسه یه روز.حتی واسه یه ساعت.

شِت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۲
ساده __

نظرات  (۱)

بشین فیلم پیانیست رو ببین مال 2002  
پاسخ:

دقیقا وختی مریم تو پیجش گف دانلودش کردم امروزم نشستم نیم ساعتشو دیدم بعد ترجیح دادم بذارم شب که تمرکز کنم روش کسی ام نباشه در سکوت و اینا.

ایشالا تا یکی دو ساعت دیگه دیدمش.

+ تو نیم ساعت اول ک تاثیرگذار و احساس برانگیز بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">