سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

گوشیم ویبره داد درش اوردم.اول پرسید چن خریدیش.

بعد گف یه لحظه میدیش.قفلش کردم دادم بهش.

گرف دسش زیر لبی گف نگا همی حالا خاموشش کرد.

بعد روشنش کرد گف رمزش؟دس دراز کردم بگیرم رمزشو بزنم.گف ن بگو من میزنم.

گفتم.زد.وارد شد.ی نگاه کلی انداخت ولی سری درنیاورد.فقط کاشی گالری رو دید ک عکسای فیوریتو اسلاید شو نشون میده.

عکسش ک عوض شد یهو فک کرد ی اتفاقی افتاده.گف چطو شد این عوض شد و این حرفا و فک میکرد گوشیم ازش عکس گرفته.

گف گالریت کدومه اوردم.نشست ی مشت کلیپامو دید.

چن بار دیگه ازم پرسید توروخدا این عکس نگرفت از من؟

و من وقتی گوشی رو دوباره برگردوند بهم و بعد پنج دقه گیر داد ب دسبندم فهمیدم ک چقد از آدمای پررو برعکس آدمای پرانرژی بدم میاد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۷
ساده __

نظرات  (۳)

۲۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۷ مرتضی حسین زاده
خوووب بود
پاسخ:
ممنون :)
من کلا از آدمی که زیاد بهم گیر بده خوشم نمیاد...
اصلنم برام مهم نیس که رفتارم در نظرش بی ادبانه باشه و چیزی که هستم رو بهش نشون میدم
پاسخ:
خوش بحالت چون من کلن در هر شرایط بدیاخوب یا هرچی دربرابر ادمای یکم نااشنا لالم.
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۶ فاطـمـه (کــاغَــذهایِ خــطـ خــطی)
آخ ساده من جدیدن یاد گرفتم از پسِ این آدما خوب دربیام...
قبلنا ساکت میموندم اما جدیدن همچین حسابشونو میرسم ک خودمم تو کارم میمونم
درست و غلطیش رو نمیدونم...
پاسخ:
خوش بحالت.بنظر من درستترش همینه ک تو میگی.ولی من این لالمونی رو هیچ جورهدنمیتونم ترک کنم.تو شرایط داغون تر از اینم لال شدم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">