سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱
ساده __

نظرات  (۲)

چِتِس؟!    چیطو شده؟ 
پاسخ:
ساعت نُه زنگ زدن میگن تو کجایی؟چرا نیمدی کارت ورود ب جلسه تو بگیری؟فردا امتحانه خانم!
:|
میگم خودتون گفتین دوشنبه هفته دیگه بیا و فلان.امتحان چی هس؟
دین و زندگی :|
من حتا لای کتابم باز نکرده بودم.
فقطم همین هش واحده تا تموم شدن.ینی سه تا کتاب.اینو بیفتم الکی الکی شیش ماه دیرتر دیپلممو میگیرم.اصن نمیدونم وضع چی بشه.
منم الان لحظه به لحظه کلافه تر میشم.نمونه سوالارو دارم میخونم و تمرکز خاصی ام ندارم.
فردام صدتا کار داشتم و کلی برنامه چیده بودم حالا یکی یکی باید جابجاشون کنم.
و غیره.
ایشالا که موفق میشی
حتی نخونده و برنامه نچینده :)
پاسخ:
اگه بشه فک کنم خیلی خوب میشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">