سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۲۴ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۴۶

202.از من به شما نصیحت

یکی از ترفندای موجود در خوردن شیرعسل(همون چیزای خوشمزه ای ک روی قوطی فلزیش عکس گاو کشیده) اینه ک همه رو با یه جای زبونت نخوری.اون مزه خوبه ک اولش میده ها!اگه هر قاشقیو با یه قسمت زبونت بخوری و مزه کنی همش همون مزه فوق العاده هه رو میده.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴
ساده __

نظرات  (۴)

اما حس نوک زبون برای شیرینی اختصاصی تره :)
پاسخ:
شاید اصن بخاطر همونم باشه.چون بیشتر از دوتا قاشق که با نوک و وسط زبون میخوری دیگه میزنه شیرینیش زبونتو.ولی با کناره ها ک بخوری بقیه شو باز همون مزه خوبه رو میده.
عه تو هم رفتی در خیل علاقه مندان شیر عسل الفجر؟ :دی   
منم اعتیاد دارم بهش
پاسخ:

عاقا اصن بیچاره شم.خیلی خوبه.

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۳ یا فاطمة الزهراء
من نخوردم تا حالا حتما امتحان میکنم
پاسخ:
اره.اسمش الفجره.
واقعا دوس دارید از اونا؟من بابام یه بار شونصدتا از اونا خرید ولی تو خونه ما طرفدار نداشت همرو بخشیدن به بچه های فامیل :)))
پاسخ:

عخخخخی چ حیف.

بابا عالیه واقعن.کوتا بیا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">