سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۲۲ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۲

198.این یک مشورت است.

1- آیا از داشنگاه رفتن خود راضی هستید؟(مسئله را از جوانب علمی و روانی موردفکر قرار دهید.)

2- در صورت دانشگاه نرفتن،چه می توان کرد؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۲
ساده __

نظرات  (۴)

1: کسی رو ندیدم ک بگه کاش نمی رفتم. حداقل ادم عاقلی نبوده 
2 شوهر. 
پاسخ:
1- ولی من خیلیا رو دیدم.درصد عاقلیشونو نمیدونم.
2- چن درصد میتونی قاطع باشی که فقط همین یه جوابو داره؟
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۲۰ آقای فِلینت
به خیلی چیز ها بستگی داره 
اول اینکه!  جنسیت!
دوم هدف از زندگی!
و... 
پاسخ:
اول اینکه خانومم.
و اینکه دومی رو اگر داشتم قطعا این سوالو نمیپرسیدم تو وبم.
+ اگه با این اطلاعات قابل جواب دادن نیس،مرسی از همینکه سر زدین به وبم :)
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۵۶ آقای فِلینت
آهان کلا برنامه ای ندارید!

خب اون دیگه دانشگاه میشه یک راه!
و البته بی هدف هم به ناکجا آباد ختم میشه.

اول بگردید هدف زنده بودنتون رو پیدا کنید. بعد اینکه برای یک خانم ازدواج در اولویت است! 
با دانشگاه بی دانشگاه!
پاسخ:
اره.خودم میدونم که به هیچ جایی ختم نمیشه.
فقط بخاطر تاثیری که تو رشد اجتماعی ادم داره و ممکنه بتونه منو از این وضع خلاص کنه،دارم بهش فک میکنم.
و برام قطعا اولین راه نیس از نظر راحتی و رضایت.
بخاطر همین اگه راه دیگه ای باشه ترجیح میدمش.
من دچار یه بی هدفی عمیقم.و بیخیال.
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۰۵ آقای فِلینت
نمیشه که بی هدفی :)
برید دنبال ورزش! 
بهتره از همه چیز
پاسخ:
دارم ورزش میکنم.بسکتبال.یه ذره هم هندبال.
هنوز ب جایی نرسیدم ک بگم اره استعدادشو دارم برم پی ش.
یا
نه این ب درد من نمیخوره یکی دیگه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">