سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۵

لعنتی

لعنتی لعنتی لعنتی...چرا یهو ول کردم؟چرا اینطوری شد؟چرا انقد همه چی بده؟چرا رو هوا میبینم خودمو؟چرا نمیتونم کاری برا خودم بکنم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
ساده __

نظرات  (۱)

یه جوری باید از بشکنی این زنجیرو...
البته من اگه لالایی بلد بودم خودم خابم میبرد!
پاسخ:
سخ تر از همه اینا اینه ک حس کنی همه اطرافیانتم اونقدی مشکل و درگیری دارن باخودشون ک نامردیه بخای حرفای خودت دردای خودتم اضافه کنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">