سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۲۵ تیر ۹۵ ، ۰۲:۰۰

169

+ coherence رو دیدم.چه دیدنی!اصا خووووب بودا!!!!مرسی هیژده مرسی.

+ این روزا ( از اینترستلر به اینور) مدام یه گوشه ی ذهنم درگیر این نسبت زمان و واقعیت و واگرایی و فیزیک کوانتوم و این حرفاس.اصن خودمم نمیدونم چی میخام فقط ذهنم درگیرشه و میخوامش.همین.چیز خیلی خیلی عجیب و جذاب و پیچیده و اصا اووففف...

+ کاش از این خونه بریم.از ته ته دلم میخام که از این خونه بریم.همین خونه ای که یه زمانی میمردم بیام یه شب بخابم توش.کاش بابا یه کاری کنه یه فکری کنه تا بریم.اگه بشه،مشکلاتم از شیش جهت کم میشه.ینی درصد خیلی زیادیش.هم بابت رفتن هم بابت دس به کار شدن بابا.

+ میخام بشینم از رو برنامه ماشین حسابه که رو کاغذ کامپیوتری سوراخ داراس که یه سالی هدیه تولدم بود،تایپ کنم فقط.ک بشناسم کدارو.yes.I will do it.

+ الان بخام فقط یه فیلم دانلود کنم،بنظرتون اینسپشنو ببینم یا فرزندان(شایلی هیوده ساله) یا فایت کلاب؟

(تذکر: "صاف" نظر تو رو میدونم نمیخاد بگی :))) ولی اگه دوس داشتی بگو ک چقد فوق العاده س فایت کلاب:)) )

+ جدیدا (شاید یکی دوهفته اخیر) دایره ی ادمای قابل تحمل واسم،بسیار بسیار کوچیک شده.و اکثر اطرافیانم بنظر غیرقابل تحمل میان.

+ شیرین رفت.بیس و چار ساعته که رفته اما انگار یه هفته گذشته ... .لباس صورتیشو که عاشقشه تو کمد من جا گذاشته و منو زیبا تقسیمش کردیم بلوزش مال اون شلوارش مال من.

+ دیروز عصر برا بقیه چایی اوردم اونم گف میخاد.تو یه استکان کوچولو ریختم واسش با یه قند اوردم گذاشتم بالای میز کامپیوتر ک خنک شه.یادش رفت بخوره.

هنوز همینجاس.

+ ویندوزم مدام ارور اپدیت میده و هشدار خراب شدگی و هر آن ممکنه همه چیش به فنا بره و مجبور ب تعویض ویندوز شم.برگردم به سون عایا؟من یه روزی رویام ویندوز ده بود،حالا برگردم به سون چون راحتتر و ریلکس ترم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۵
ساده __

نظرات  (۶)

بعد دیدن کار نولان، وسط سینما اولین کاری که کردم گریه بود :))) 
هنوزم نمیدونم چرا 
اینسپشن رو‌ببین 
پاسخ:
من در جریان بازیگراش نبودم دیکاپریو رو الان دیدم :))
با این حساب گمونم سه تاشو باید هرجوری هس ببینم.شاید اینسپشن اولیش باشه...
کجا دیدیش؟ایران؟
+ وای من همین الان فهمیدم کارگردان حیثیت م کریستوفرنولان بوده.خدای من.من از چن سال پیش جادو شدم اصلا با اون فیلم.
اینتراستلار رو قسمت شد اواخر نود و سه سینما کوروش دیدم.

+اره پرستیژم مال آقام نولانه (قلب قلب)
پاسخ:
خب ینی خود نولان اونجا بوده؟
من فقط اینسپشنو دیدم ولی خیلی عالی بود خدایی
ساده دیشب خوابتو دیدم 😁
کلا هر چی بیشتر میگذره میفهمم که ادما چقد موجودات بی نمک و رو اعصابین :|
پاسخ:

صاف راهنماییم کرد چجوری ببینمشون :))

عه چی دیدی چی دیدی؟؟؟

دوس ندارم اینجوری باشه...دوس دارم تحملم بالا باشه مث قبل.

نمیدونم با نرگس سوار اتوبوس بودیم تو هم میخواستی بیای سوار اتوبوس شی بعد یهو شبی یهودیا شدیم رفتیم یه گوشه ای خیلی درهم برهم بود
پاسخ:

شبی یهودیا ؟ :/

یهودیا چ شکلی ان؟

:))) مرسی خاب

کاش اقا نولان بود :]
متاسفانه تا حالا ایران نبوده :)))
پاسخ:

کارِ نولان :/ نمیدونم چرا فک کردم میگی خود نولانو دیدی :)))

اینترستلر واقعن تحت تاثیرم قرار داد.

یه سری لباس ابا مانند به تن داشتیم که کلاه داشت کلاهاش نوک تیز بود ولی نه خیلی نوک تیز رنگاشونم خاکستری روشن بود سر استیناشو اینا تیره میشد .ولی واقعا یادم نیست میخواستیم چیکار کنیم 😁😂
پاسخ:
شاید مثلن رفته بودیم جزو همون ارتش مخفی زنان ک شرلوک میگف :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">