سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۵

162

من از گرما و تابستون بدم میاد.طاقت گرما رو اصلا ندارم فقط به این خاطر بهش معروف نیستم که وختی خیلی خیلی گرمم میشه سر لج میفتم با خودم یا گرما نمیدونم،سر لج میفتم و اراده میکنم برا گرما کشیدن و سوختن و حالا بگذریم.

و عاشق پاییز و زمستون و فصلای سردم و عاشق کمدم توی این فصلا.

اما نه به این دلیل ک دلم هوای خنک میخواد،

به این دلیل که عاشق پوشوندن خودم و عاشق لباسای بافتنی و کرکی و پشمی و استین بلند و یقه اسکی ام.

+ این متنه قرار بود یه جور دیگه باشه ولی اینجوری شد ک بهتر شه مثلا.

+ پس کی شهریور میشه؟ :(

+ دلم داستان نوشتن میخواد... راجبه چی بنویسم؟

+ من گرمایی محسوب میشم یا سرمایی؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۴
ساده __

نظرات  (۱)

من وقتی گرمم میشه و افتاب میخوره پس سرم عصبانی میشم با هیشکی حرف نمیزنم باهامم که حرف میزنن با استفاده از کمترین کلمات ممکن ج میدم:)))
پاسخ:
منم همینم.به اضافه اینکه دیگه حتا دنبال سایه م نمیرم یجور خودسوزی خاصی وجودمو فرا میگیره :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">