سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۰۸ تیر ۹۵ ، ۰۲:۰۲

155.اگه میفتادم...

امروز عصر زمین نخوردنم غیرممکن بود.و نخوردم زمین.و مطمئنا یکی منو گرفت.

+ عین بچه ها که دلشون میخواد وختی یه طوریشون میشه واسه همه تعریف کنن،از عصر همش دلم میخواد به یکی بگم :| و چون نشد که بگم به کسی.اینجا گفتم که گفته باشم فقط بهونه گیری نکنه بعدا.

+ اولش اعصابم داغون که چرا باید اینجوری شه و جلو فلانیا ضایه شدم و ... :/ ولی خب بعد به این نتیجه رسیدم که برو خداروشکر کن ک نیفتادی.اگه افتاده بودی ضایه میشدی نه الان!الان میگن چه جسورانه خودشو جم کرد که پخش نشه وسط سفره تو ماس خیارا :/

+ و اینکه تشکر کردم حسابی ازش :)

+ میخاسم بدوام برسم به شیرین که تو پله ها بود،با قالیچه ی زیر پام رو سرامیکا سر خوردیم :/

+ اگه میفتادم...همش دارم تصور میکنم که اگه میفتادم... :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۸
ساده __

نظرات  (۱)

من یک بار توی این اگه میفتادما واقعا افتادم
پاسخ:
من خاطره ی افتادنی کمتر دارم...
اصولا ادم افتاده ای نیسم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">