سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

امشب شب بدیه.
قرار نبود باشه.اون کیک مینیونی تو یخچال به مناسبت برنده شدن پرزنتیشن خاله و بودن هممون دور هم اینو میگفت.
میتونست بد نباشه اگه پرسپولیس قهرمان میشد و حالمون گرفته نمیشد و اون کیک با شادی بیشتری خورده میشد و اگر بلافاصله بعدش خاله اینا نمیرفتن کهخونه اینطور تو سکوت فرو بره و اگر فردا صبح یه امتحان نهایی نداشتم و اگر درسمو کامل خونده بودم و توی مرور بودم و اگر همه انقدر ساز دلتنگی و غربت غروب جمعه رو کوک نمیکردن و اگر امشب خندوانه داشت و هوا انقد گرم نبود و اگر انقد دلتنگ و بی رمق نبودم و اگر یهو بچه نمیشدم واگر ... میتونست شب بدی نباشه.
+ اینکه فردا یه مسیر جدیدو خودم تنها و مستقل باید برم میتونست مایه ی شادیم باشه اما حالا فقط استرسشو دارم.
+ کاش میشد در حین درس خوندن آهنگ گوش داد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۴
ساده __

نظرات  (۳)

دنیا خیلی جای بهتری می شد #اگر جمله های شرطی وجود نداشتند! :)
پاسخ:

اما وجود دارند و ما به خیلی از اگرها گره خوردیم.

:)

۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۳:۲۱ یا فاطمة الزهراء
حین درس خوندن میشه آهنگ گذاشت هااا من میذارم 
پاسخ:
من همه حواسم میره به اهنگه و شعرش.تا حالا که نتونستم.
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۰۶ پریســـآتیـــــس : )
من هیچوقت به غروبای جمعه حس بدی نداشتم ! واقعا هم نمیدونم چرا :/
پاسخ:

ذاتن هم حس بدی نداره.منم همینطورم.

منتها اگه فردا صبحش درسی مشقی کاری داشته باشی،یا بیرون و تفریح باشی غروب بیای خونه،یا خونواده جمع باشن و غروب پراکنده شن ک برسن به شنبه شون یا اینستا مثلن پر شه از غربت جمعه و این حرفا،خب دلگیر میشه حق هم داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">