سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۹

ا م ت ح ا ن

یه نفر نیس ک ب من بگه حق دارم؟

بگه جغرافیا اونقد مزخرف هس ک تو خوب میکنی نمیخونیش.

بگه نخون،یجوری پاس میشی.

بگه تو نخون الان.ب خودت فشار نیار،من میدونم تهش بد نیس.

اخه چرا هیشکی نیس اینو بگه...

چرا نمیشه ب خودم حق بدم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳
ساده __

نظرات  (۳)

خب چون تو حق نداری و باید درستو بخونی:دی
پاسخ:
و من با قاطعیت تمام استان شناسیو تموم کردم و جغرافی هیچی نخوندم و اگه معلمش اون کفش گل گلیه باشه امیدی ب قبول شدن هم ندارم حتا.
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۴ اقای روانی
مادرم معلم جغرافیاست ، نوشته ات رو بهش نشون دادم ، مگه اخی بچه ، نخون نخون 
پاسخ:

ای جان.سلام منو برسونید بگین خدا از بزرگی کمتون نکنه.جاتون امروز سر جلسه خیلی خالی بود.

الان تموم شده... میتونی به خودت حق بدی... :)
پاسخ:
دادم.سر جلسه حق دادم و نمیدونم بیشتر از هفت میشم یا ن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">