سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

من دوباره دچار بیماری ننویس شده ام!

و اینکه خیلی بیشتر از چیزی ک فکر میکنید توی ذهنم کلمه و چیز میز دارم.

نمیشود.

دستم به نوشتنشان نمیرود.


+ کم کم و رفته رفته دارد از اینجا خوشم میاید و مقصرش بلاگفاست و تصمیم دارم اینجا را بعدها که بلاکفا خوب شد بعنوان یک دفترچه یادداشت نگه دارم.



موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۲۱
ساده __

نظرات  (۶)

بنویسید... اما روی درخت و روی پر پرنده هیچ وقت این کار رو نکنید... روی ابرها که اصلاً نمیشه نوشت.
پاسخ:
نظرتون رو ارجا میدم به سرکار خانوم مهستی.باشد که تدابیر لازم را بیاندیشند.
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۲ فاطمه (کاغذهایِ خط خطی)
دروغ چرا اما انگار دارم ب اینجا عادت میکنم
پاسخ:
من عادت نه اما یکم ازش خوشم اومده.اولین چیزی ک باعث شد دوسش داشته باشم پسوندش بود.ولی امکانات و چیزمیزاش هم خوبه.
+ ببخشید من وبت نظر نمیدم.قول میدم ب زودی بیام.روبراه شم میام.
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۷ فاطمه (کاغذهایِ خط خطی)
همیشه از این بدم میومده ک نظر مجبوری واسه کسی بذارم و خودمم خیلی وبارو میخونم و هیچی نمیگم.اگر هم میبینی واست نظر میذارم لازم دونستم ک گذاشتم.
هر موقع حرفی داشتی بیا . خب؟

+:)
+اوه اوه،چ تحکمی گفتم :دی
پاسخ:

چقد اخه تو فهمیده ای که اخه!

چش :دی

۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۹ اقای روانی
فکر کنم از ویژگی های این ماهه...
پاسخ:
شاید هم ک
خیلی ببخشید... اما ارجا غلطه... ارجاع درسته... خیلی هم دوست دارم جواب خانم مهستی رو بشنوم... اگه جوابی دارند.
پاسخ:

ما خیلی چیزا رو اینجا کامل نمینویسیم.ک ب ارجا خاندن و...

بهرحال مرسی.ارتباطی اگه وصل کردید ب منم خبری بدید پس.

بلاگفا درست بشه من از سیستم مهاجر همین سایت استفاده میکنم و کل مطالب و نظراتمو منتقل میکنم همینجا
منم کللللللی فکر تو ذهنم میاد ولی دستم به نوشتن نمیره... کاش بتونم برش غلبه کنم...
پاسخ:
غلبه رو امیدوارم.ولی امیدوارم اتفاقی بیفته ک باعث شه شما برگردین بلاگفا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">