سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

ب طرز عجیبی دارم مقاومت میکنم دربرابر تغییر خودم و زندگیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
ساده __

نظرات  (۱)

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۸ الفــ میمــ
میتونه خالی باشه هاا
مقاومت خوبه.منم بلاگفارو دوست داشتم اما به غرورم برخورد وقتی دیدم دست خود ایرانی ها نیست و ترجیح دادم بلاگ بسازم.و الان عجیییب دارم با خودم مبارزه میکنم.همه چیش خوبه فقط من به طرز دهشتناکی با نیاز مبرم به قالب مواجهم
پاسخ:
نمیتونه.خالی گذاشتم ثبت نکرد.بلاگفا میتونس... :(((((
دوست عزیز اینکه سرورشون رو یه سایت خارجی بوده معنیش این نیس ک دست ایرانیا نیس.اکثر سایتای قدرتمند همینن.سروراشون خارجیه.دامنه شون خارجیه.ی همچین چیزی.چون ی سری خدماتو ایران نکمیتونه بده.ولی بلاگفا ایرانیه.شک نکن :)
و حتمن هم بعد از درست شدنش برگرد.
قالبشم میشه  یه تغییراتی بدی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">