سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

من یه "شایلن وودلی" تو ذهنم دارم که اکثر اوقات در حال حرف زدنه.در حال ترجمه ی حرفام به انگلیسی و گفتنشون.

بعضی وختام چیزی که میگه بخاطر کوچکی دایره لغات،مفهوم نیس.فقط خش صداش و لهجه ش هس تو سرم.

تکیه کلاماش هم ایناس :

I killed him

its ok

its me

+ یکی دیگم هس ک الان یادم نمیاد.

و همین.

من یه شایلن وودلی تو سرم دارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۴
ساده __

نظرات  (۵)

چه الی خوشگلی تو سرت داری :))) 
الی من فقط صداش خوبه چهره قشنگی نداره
پاسخ:
الی؟
صداشم عالیه لامصب.یه خشی داره که میمیرم براش.
من یه جنیفر لارنس تو سرم دارم 😁
پاسخ:
افرین ب تو :)) صداشو ک نشنیدم ولی سلیقت خوبه :))
الی الهام ذهنی ینی
پاسخ:
اها.
مصاحبه هاشو ببین😁دختره عین منه :))))کلا تو فاز خندس😁😂
پاسخ:
اگه یادم موند باش :)))
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۰۹ شایلن وودلی
oh my god  هم تیکه کلامشه
پاسخ:
خب شایلین من این تکه کلامو نداره .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">