سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۱۳ تیر ۹۵ ، ۰۲:۰۵

161

سوار یه ترن ام که فقط رو به بالا میره...

+ حس این جمله،چیزی به غیر از معناشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
ساده __

نظرات  (۳)

۱۳ تیر ۹۵ ، ۰۴:۲۱ دختر حاجی
واسه من که ترس و بالا آورندگیه
پاسخ:
اره شاید همون ترس.حس منم یه چیزی تو این مایه هاس با وجود مثبت بودن جمله
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۹ یا فاطمة الزهراء
دو معنا داره : صعود و لذت 
نگرانی از سقوط و ترس 
جز اینا منظورتون بود؟ 
پاسخ:

معنی جمله ینی همه چی بر وفق مرادمه و اوضاع کاملا خوبه.

ولی اون حسی ک میده انگار یجور دیگه س.شبیه همون سقوطی ک گفتی.انگار ادم بعد اون صعوده منتظر سقوطه س یا همچین چیزی.خود فیلم یا کتابو اگه ببینی و بخونی بهتر متوجه حسه میشی.

خوبیه ترن اینه که بعد کلی هیجان بالاخره میاد پایین و همه ی هیجاناتت میشه ارامش 
اگه سوار ترنی باشی که هیچوقت نمیاد پایین ،من احساس نا امنی میکنم
پاسخ:
منظور من و دریافت من از این جمله کاملا و مشخصا وابسته به خود خطای ستارگانه.اگوستوسی ک دقیقه ی بیست فیلم این جمله رو میگه اخر فیلم میمیره.و خصوصا اگه برای بار دوم بخونی یا ببینی،وختی این جمله رو میگه یه لبخندی رو لبت شکل میگیره که بیشتر شبیه پوزخنده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">