سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است
اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست
من از تو مینویسم و این کیمیا کم است


- محمدعلی بهمنی -

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۴
ساده __

نظرات  (۲)

سنگین بود واقعا
دو دقیقه سکوت :)
پاسخ:

:)

خداروشکر باوجود اینکه این روزا اینجا برای نوشتن هوا کم است اما بازم کسی و کساانی هستن...

۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۶ نیمه سیب سقراطی
تو تمنای من و یار من و جان منی :)
پاسخ:
ریلی؟ با من بودی الان نیمه سیب جان؟؟؟ :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">