سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۴۸

150

میخواستم یه چیزایی بنویسم اما باشه بعد.

فعلا در همین حد که دیروز پریروز که پست شارلوتو میخوندم فک نمیکردم امشب خودم درگیر لواشک پهن کردن باشم :))

+ دو نفر از کسایی که میدونم تا حد زیادی میتونن بهم کمک کنن آلا و شارلوت ان.حیف که سی پی یو ذهنم ضعیف شده چن وخته و نمیتونم علی الحساب.

+ این قضیه بلاگفا و بیان جدیدا پیاده روی میکنه تو ذهنم.انگار شدم مردی که دو تا زن داره.

+ اصلا شما تا حالا فهمیده بودین که این دایناسوره پلک میزنه؟

+ نیست صائب ملک تنگ بی غمی جای دو شاه

زین سبب طفلان جدل دارند با دیوانگان...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۱
ساده __

نظرات  (۳)

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۵۴ دچــ ــــار
بقول شاعر:
... رو یکدله کن :)
پاسخ:

موندم توش بخدا.عین جفت زن های نداشته م دوسشون دارم دلمو با کدوم یه دله کنم؟معیاروچی بذارم؟

:)

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۱ مستر نیمــا
دایناسوره یه بازیه!
از روی کاکتوسا میپره!
پاسخ:
دیدمش :)) چ باحال :))

ما مدت ها قبل فهمیدیم که این دایی ناصره یه بازیه منتهی بیشتر از 3ثانیه نمیشه تو بازیش دووم اورد:/
پاسخ:
میشه :/ من بازی کردم جواب داد.شما اینترنتتون سرعتش بالاس خوب نیس زود وصل میشه واس همین میبازین :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">