سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

انتخاب...انتخاب من...انتخاب من چیه؟

از امشب رسما(قبل از این بطور غیر علنی و غیر رسمی در دستور کار قرار داشت.)این سوال میشه پروژه ی زندگیم تا هر وقت که به جوابش برسم.

احتمالات و گزینه های روی میز نوت برداری میشن،اتاق فکر تشکیل میشه،شاید مشورتی صورت بگیره و الخ.

+ یه سری چیزا جزییاتن و هدفای نزدیک.هرچند که همونام همه وصلن به انتخاب ولی حل و فصل و گزینششون راحتتره.انتخابی که میگم انتخاب یه کلیت واسه زندگیه.از همون انتخاب راستکیا که امشب واسش دس زدم.

+ اگه الان راهمو انتخاب کنم و پس فردا پشیمون شم و بگم خاک تو سرت با این روش ت خیلی برام قابل تحمل تره تا اینکه پس فردا برسه و ببینم هنوز تو هیچ راهی قدم نذاشتم.همون سرگشته ای که بودم ام...

+ عجب تناسبی داره برنامه ریزی و محیط.اووف.

+ یارو داشته قاشق قاشق ماست میریخته تو دریا.میگن چه میکنی؟میگه دارم دوغ درست میکنم.میگن مگه میشه؟میگه اگه بشه چی میشه!

+ اگه بشه چی میشه...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۳
ساده __

نظرات  (۱)

۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۰ زهیر خنیاگر
بهتره اون راه ... راهی باشه که خودت انتخاب میکنی ... اگه یه روز پشیمون شدی حداقلش اینه که بخاطر خودت انتخاب کردی ... به حرفای نا امید کننده اطرفیان هم گوش نده که تو نمیتونی یا این کار به دردت نمیخوره ... و یه چیز دیگه اینکه تو راهت ثابت قدم باش حتما موفق میشی
پاسخ:

اره.موافقم با کل نظر.

فقط اینکه راهه دقیقا کجاس؟چ شکلیه؟اصن کو چار راه ک من از یه سمتیش برم؟کو جاده خاکی ک بزنم بهش؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">