سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

سادگانه

اسمش ساده بود.نه اینکه اسم ساده ای داشت،نه.خودِ خودِ اسمش ساده بود.

اینکه ندونی چی میخوای سخته
اما اینکه بدونی چی میخوای و نتونی بخوایش افتضاحه.
+ دارم فک میکنم تو همین مرحله ی سخت بمونم یا برم و احتمال  افتضاحیت رو به جون بخرم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
ساده __

نظرات  (۳)

دومی برتریش اینه که بعدا نمیگی اگه ریسک میکردم شاید یه چیزی میشد.حتی اگه چیزی هم نشه بازم با اگاهی انتخابتو کردی :)(من خوابم میاد نمیفهمم چه مینویسم تو خودت بفهم چی میگم)
پاسخ:
باش میفمم :))
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۰ یا فاطمة الزهراء
من بودم تلاشمو میکردم 
پاسخ:
ولی من نمیدونم.
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۱۲ پریســـآتیـــــس : )
بنظر من اڪثر اوقات شرایط باب میل ما نیست 
اما شاید تلاش بشه ڪافی باشه
گاها تلاش فقط ڪافی نیست و یه چیزایی هم لازمه 

اما شاید با تلاش ڪم ڪم اون چیزها هم یا مرتفع شن، یا تاثیرشون ڪمتر
پاسخ:

اوهوم.

رو همه ی این نظرا باید فک کنم و جمع بندی.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">